CityPay

Konto CityPay


Strona chroniona certyfikatem RapidSSL


Pytania

  1. Jak zostać użytkownikiem?
  2. Czy jest jakaś minimalna kwota jaką należy wpłacić?
  3. W jakim okresie mogę wykorzystać wpłacone pieniądze?
  4. Czy podczas rejestracji musze podawać swoje dane osobowe?
  5. Czy jeden użytkownik może płacić telefonem jeżdżąc w mieście różnymi samochodami?
  6. Jeżeli w serwisie zarejestrowaliśmy więcej niż jeden samochód, skąd wiadomo, który parkujemy?
  7. Czy mogę kontrolować i monitorować usługę?
  8. Jak płacić?
  9. Skąd kontroler będzie wiedział, że mój samochód ma opłacone parkowanie?
  10. Dodatkowe pytania?


Odpowiedzi

  1. Jak zostać użytkownikiem?
  2. Warunkiem niezbędnym do korzystania z systemu płatności mobilnych Citypay jest posiadanie telefonu komórkowego, dowolnej marki oraz aktywnej karty SIM. Wymagana jest również prezentacja numeru dzwoniącego CLIP/Caller-id. (tzn. Twój numer telefonu nie może być ukryty, musi się wyświetlać gdy dzwonisz). Aby aktywować usługę na swoim telefonie należy, zarejestrować się na stronie citypay.pl, zabierze to kilka sekund! Po dokonaniu rejestracji, system poprosi o dokonanie wpłaty na konto bankowe należące do Urzędu Miasta. Kwota, którą wpłacisz jest przedpłatą za Twoje przyszłe parkowania. Ważne jest, aby w tytule tej wpłaty podać numer telefonu komórkowego, którym rejestrowaliśmy się w serwisie CityPay.
    Powrót

  3. Czy jest jakaś minimalna kwota jaką należy wpłacić?
  4. Nie, nie ma minimalnej kwoty. Proszę pamiętać jednak, że wpłacone pieniądze mogą wpłynąć na konto Urzędu Miasta w dniu następnym.
    Powrót

  5. W jakim okresie mogę wykorzystać wpłacone pieniądze?
  6. Pieniądze wpłacone na konto Miasta nie przepadają, zawsze możesz je wykorzystać do zapłaty za parkowanie.
    Powrót

  7. Czy podczas rejestracji musze podawać swoje dane osobowe?
  8. Nie, podczas rejestracji nie podajemy swoich danych osobowych, jedynie numer telefonu komórkowego, z którego będą dokonywane płatności, numer rejestracyjny samochodu oraz adres e-mail (adres e-mail jest potrzebny w przypadku utraty hasła).
    Powrót

  9. Czy jeden użytkownik może płacić telefonem jeżdżąc w mieście różnymi samochodami?
  10. W ramach jednego konta w systemie CityPay można dodawać i usuwać nieograniczoną ilość numerów rejestracyjnych samochodów oraz nieograniczoną ilość numerów telefonów komórkowych. Możemy założyć jedno konto CityPay dla całej grupy użytkowników, np. rodzina lub firma.
    Powrót

  11. Jeżeli w serwisie zarejestrowaliśmy więcej niż jeden samochód, skąd wiadomo, który parkujemy?
  12. Podczas dokonywania opłaty za parkowanie (tj. podczas połączenia telefonicznego z systemem CityPay) system zapyta nas, który samochód chcemy zaparkować. Aby nie odsłuchiwać wszystkich numerów rejestracyjnych, które mamy zarejestrowane możemy do każdego pojazdu na stałe przypisać numer, np.5 Podczas zapytania, który samochód chcemy zaparkować - wybieramy klawiszem np. 5. Jeżeli jednym samochodem jeździ wiele osób korzystających z usługi w samochodzie możemy umieścić informację – który to numer samochodu w systemie CityPay.
    Powrót

  13. Czy mogę kontrolować i monitorować usługę?
  14. Każdy użytkownik ma pełen dostęp do informacji o swoim koncie w systemie CityPay. Można na nim sprawdzać, zarówno informacje o wszystkich dokonanych transakcjach, jak i zmieniać pewne parametry. Funkcjonalność dostępna jest za pośrednictwem strony citypay.pl. Po zalogowaniu, każdy Użytkownik posiada dostęp do informacji na temat swojego Konta w serwisie CityPay w tym:
    * Salda Konta Użytkownika tj aktualny stan konta oraz informacje o zarejestrowanych pojazdach (może być ich kilka) w systemie CityPay.
    * Raportów transakcji tj. zasileń konta i zrealizowanych transakcji.
    * Możliwość zamiany hasła dostępu do serwisu CityPay.
    Użytkownik ma również możliwość ustawienia pin w menu głosowym (IVR) dla zabezpieczenia transakcji.
    Powrót

  15. Jak płacić?
  16. Płacenie telefonem jest bardzo proste:
    1. Wybierz w komórce numer telefonu serwisu CityPay Twojego Miasta
    2. Wybierz z klawiatury ilość minut postoju.
    3. Zatwierdź transakcję wybierając z klawiatury 1 lub zmień czas postoju.
    Usłyszysz potwierdzenie, że parkowanie twojego samochodu zostało opłacone. Jeżeli zarejestrowałeś w serwisie więcej niż jeden samochód, system zapyta Cię o wybranie numery samochodu, który parkujesz. W dowolnym momencie możesz przedłużyć czas parkowania, zgodnie z pkt. 1,2,3. Do wybranych wcześniej minut zostaną dodane kolejne minuty parkowania. Opłata za parkowanie zostanie pobrana zgodnie z zasadami określonymi w uchwale miasta.
    Powrót

  17. Skąd kontroler będzie wiedział, że mój samochód ma opłacone parkowanie?
  18. Każdy z kontrolerów wyposażony jest w urządzenie służące do kontroli dokonywanych opłat w serwisie CityPay. Urządzenie to weryfikuje numer rejestracyjny, czas oraz strefę parkowania.
    Powrót

  19. Dodatkowe pytania?
  20. Zapraszamy do mailowego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod adresem biuro@multic.pl odpowiemy na wszystkie pytania i wyjaśnimy niejasności.
    Powrót

©2009 Multic Technology Sp. z o.o.